Про мене

Моє фото
Ковель, Волинська область, Ukraine
Ніколи не сумнівайтесь, що маленька група людей з організованою системою мислення може змінити світ, насправді саме такі люди його і змінюють

пʼятниця, 12 серпня 2011 р.

Молитва покаяння

МОЛИТВА ПОКАЯННЯ

«Боже, я усвідомлюю, що я грішник. Я знаю, що заслуговую понести наслідки мого гріха, тому прошу прощення за всі свої гріхи. Я вірю в Ісуса Христа як Спасителя людства. Я вірю, що Ісус Христос поніс покарання, яке заслуговую я. Я вірю, що Його смерть і воскресіння забезпечили мені прощення. Я вірю лише в Ісуса Христа як мого особистого Господа і Спасителя. Я відвертаюся від мого гріховного життя і вірю, що Ти – моє спасіння. Дякую за Твою чудову милість і прощення – дар вічного життя. Дякую Тобі, Господи, за те, що прощаєш і спасаєш мене! Амінь!»

Немає коментарів:

Дописати коментар